Našel jsem zajímavý článek, sice staršího data, ale..: https://www.scienceworld.cz/clovek/elek ... nika-7121/
Když do povrchu zemského udeří elektromagnetická vlna, vyvolá vznik vysokorychlostních elektromagnetických rázových vln, které ohrožují každou část naší moderní technologické infrastruktury, jako jsou například:
● Počítače a všechny ostatní přístroje obsahující mikročipové obvody.
● Veškeré vodiče a vedení používané k přenosu elektrické energie.
● Všechna zařízení závislá na elektřině a elektronice, od bezpečnostních systémů v bankách přes lékařskou techniku v nemocnicích až po výtahy v kancelářských budovách.
● A všechna auta, vlaky, letadla a lodě..
To znamená, že přestane existovat nejen veškerá elektronika, ale také všechna elektrická energie – možná jednou provždy – protože po přenosovém elektrickém vedení pulsy doputují k transformátorům a zkratují je vyšším napětím, než jakého dosahují průměrné bouřkové blesky.
Na rozdíl od jaderného útoku je však elektromagnetický puls sám o sobě lidem zcela neškodný. Nejste-li závislí na technologických pomocnících, jako jsou dialyzátory, kardiostimulátory a podobné elektronické zdravotnické přístroje, pak jeho úder přežijete – alespoň na nějakou dobu.
Elektromagnetický puls: Den, kdy se poroučela elektronika
Elektromagnetický puls: Den, kdy se poroučela elektronika
Nedůvěřujte vládě, Vyhněte se masmédiím, Bojujte proti lžím! Veškeré mé informace prosím, volně šiřte!! Protože jen v informovanosti tkví skutečná síla!!!
Re: Elektromagnetický puls: Den, kdy se poroučela elektronika
A bude potřeba se poohlédnout po nejbližší studánce a pro vodu si dojít pěšky, či na kole
Možná by mohly fungovat starší typy spalovacích motorů? Jawa pionýr, či trabant?
Možná by mohly fungovat starší typy spalovacích motorů? Jawa pionýr, či trabant?
Re: Elektromagnetický puls: Den, kdy se poroučela elektronika
Motory s karburátorem a indukční cívkou by mohly jet.Vozidla s alternátorem nebudou dobíjet ikdyby měli mechanické regulační relé. Zničí se diody v alternátoru.Vozidla s dynamem budou i dobíjet,pokud tam někdo nedodal elektronické regulační relé namísto původního mechanického.
Vozidla s naftovým motorem kde je mechanické vstřikovací čerpadlo.Asi do roku 90.Pak už byla řídící jednotka,váhy vzduchu,řízený jeden střik,atp.
I vozidla do roku 90 jsou vybavena elektronickým relém žhavení.Bez žhavení nenastartuje v podstatě ani v létě,pokud to není přímý vstřik-ty se dělali asi do roku 80. Je nutno žhavit přímým propojením kontaktů na relé.Silným drátem,šroubovákem atp. Asi po minutě žhavení nastartovat.Může být vadná elektromagnetická cívka pro zhášení motoru-nepůjde nastartovat.Na vstřikovacím čerpadle,vede k ní jeden drát.Velký klíč,27-32.Vymontovat,vytáhnout kolík s pružinou a namontovat.Motor potom nepůjde vypnout.Musí se přes zařazenou rychlost.
Stará Avie,starý Zetor,Praga V3S bez potíží.Mám starýho offroada v naftě,to jede kudy chci,nehledě na povětrnostní podmínky,bez zdroje elektřiny.
Vozidla s naftovým motorem kde je mechanické vstřikovací čerpadlo.Asi do roku 90.Pak už byla řídící jednotka,váhy vzduchu,řízený jeden střik,atp.
I vozidla do roku 90 jsou vybavena elektronickým relém žhavení.Bez žhavení nenastartuje v podstatě ani v létě,pokud to není přímý vstřik-ty se dělali asi do roku 80. Je nutno žhavit přímým propojením kontaktů na relé.Silným drátem,šroubovákem atp. Asi po minutě žhavení nastartovat.Může být vadná elektromagnetická cívka pro zhášení motoru-nepůjde nastartovat.Na vstřikovacím čerpadle,vede k ní jeden drát.Velký klíč,27-32.Vymontovat,vytáhnout kolík s pružinou a namontovat.Motor potom nepůjde vypnout.Musí se přes zařazenou rychlost.
Stará Avie,starý Zetor,Praga V3S bez potíží.Mám starýho offroada v naftě,to jede kudy chci,nehledě na povětrnostní podmínky,bez zdroje elektřiny.
Re: Elektromagnetický puls: Den, kdy se poroučela elektronika
A ještě dodatek.Výpadek nenastane.Ani elektřiny,ani plynu.Je potřeba z lidí sedřít peníze,úspory,majetek.Bez dodávek uměle předražených energií by neměli jak sedřít lidi o to co ještě mají.
V podstatě je to ještě horší než samotný výpadek.
V podstatě je to ještě horší než samotný výpadek.